Acest site web (denumit în continuare "Site-ul") este operat de MIELE APPLIANCES SRL (denumită în continuare "Societatea"), societate comerciala cu sediul înregistrat în Bucuresti, Piata Presei Libere, nr 3-5, cladirea City Gate, Turnul Sudic, Parter, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/3702/2014, avand codul fiscal RO22053790, telefon: 021 352 07 77, e-mail: mieleinfo@ro.miele.com.
Următorii termeni și condiții (denumiti în continuare "Termeni si Conditii") se aplică pentru accesul și utilizarea acestui Site și a serviciilor oferite in cadrul Site-ului de Societate și/sau în numele său. Prin accesarea oricarei pagini a acestui Site și/sau utilizarea serviciilor, sunteți de acord să fie legat de acești Termeni și Condiții, fără limitare sau calificare. Vă rugăm să citiți cu atentie acești Termeni și Condiții.
Orice clauză curpinsă în Termeni și Condiții, dacă se consideră invalidă, nulă sau inaplicabilă din orice motiv, va fi considerată distinct și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celelalte clauze ale Termenilor şi Condiţiilor.
În prezentul document, următorii termeni vor avea semnificația specificată mai jos:
Client - orice persoana care acceseaza Site-ul, în scopuri private sau profesionale, care a fost de acord cu Termenii şi Condiţiile acestui Site, care îndeplinește toate cerințele din procesul de înregistrare pe Site, și care inițiază și completează o Comandă pe acest Site.
Comandă - un document electronic generat ca urmare a accesării Site-ului de către un Client, si care reprezintă forma de comunicare între Societate și Client, în baza căreia Societatea va livra către Client produsele şi/sau serviciile solicitate de către acesta din urma.
Produse și Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele şi serviciile menţionate în Comandă, care vor fi furnizate de către Societate pentru Client.
Contract –o Comandă emisă de Client şi confirmată de către Societate, prin acceptarea căreia Societatea este de acord să livreze Clientului, Produsele şi Serviciile comandate, iar Clientul este de acord să plătească Produsele şi Serviciile comandate.
Comanda. Încheierea Contractului
Prin transmiterea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site, Clientul este de acord cu această forma de comunicare (telefonic sau e-mail), utilizată de Societate pentru desfăşurarea relaţiilor comerciale pe acest Site.
Confirmarea unei Comenzi de către Societatea presupune acceptarea de către Client a tuturor prevederilor Termenilor şi Condiţiilor menţionate în cadrul acestul Site
Comanda formulată de către Client se consideră acceptată de către Societate, în momentul transmiterii de catre Societate a unui e-mail de confirmare către Client, fără a fi necesară o alta confirmare a Clientului în acest sens. Contractul se consideră încheiat la data confirmării Comenzii de către Societate.
Contractul se consideră încheiat la data confirmării Comenzii de către Societate.
Termenii și Condițiile fac parte integrantă din Contractul astfel incheiat, precum și certificatul de garanție al Produselor şi Serviciilor, emis de către Societate sau de către furnizorii Societăţii.
Societatea încearcă să ofere descrieri ale Produselor și Serviciilor cât mai precis posibil pentru Client. Cu toate acestea, Societatea nu garantează că descrierile Produselor și Serviciilor sau orice alt conţinut al acestui Site este corect, complet, sau fără erori.
Închide
Prețul Produselor si Serviciilor este cel indicat pe Site, cu excepția cazurilor de erori evidente. Prețul Produselor și Serviciilor poate fi modificat în orice moment de către Societate, fara o notificare anterioară.
Prețurile prezentate pe Site includ TVA.
Este posibil ca, în ciuda eforturilor Societatii, unele dintre Produsele și Serviciile prezentate pe Site să aibă afişat un preț incorect. În acest caz, Societatea va contacta Clientul pentru instrucțiuni înainte de expediere, sau va respinge comanda Clientului și îi va aduce acestuia la cunoștință anularea Comenzii.
Societatea nu are obligația de a furniza Produsele si Serviciile la un preț incorect, chiar și după ce Societatea a trimis Clientului o confirmare a Comenzii, dacă eroarea cu privire la preţul Produselor si Serviciilor este evidentă și inconfundabilă, și ar fi putut fi recunoscută în mod rezonabil de către Client ca fiind o greşeală a afişării preţului.
Plata se poate face prin card bancar, prin numerar la livrare, sau prin plata în avans (ordin de plată). Societate își rezervă dreptul de a exclude alte metode speciale de plată. În cazul plăților prin card bancar, suma va fi debitată din contul Clientului în momentul plasării Comenzii.
În cazul privind plata prin numerar la livrarea Produselor si Serviciilor, o taxă suplimentară poate fi aplicată in momentul livrării Produselor si Serviciilor, aceasta fiind impusă de firma de curierat.
În cazul plății în avans, Societatea va anula Comenzile pentru care plata nu este primită în termen de 5 zile lucratoare de la data Comenzii.
Securitatea datelor personale
In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard SA.
In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane: Miele Appliances SRL si Romcard SA garanteaza securitatea sistemelor informatice.
Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele Miele Appliances SRL sau pe serverele Romcard SA.
In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.
ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI https://shop.miele.ro/ SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL https://shop.miele.ro/, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI https://shop.miele.ro/ SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.
Societate îşi va îndeplini obligațiile contractuale în termen de maximum 30 (treizeci) de zile de la data comunicării către Client a confirmării Comenzii. Exceptie fac Comenziile Speciale.
În cazul în care nu se poate onora Comanda deoarece Produsele si Serviciile nu sunt disponibile în stoc, Societatea va informa Clientul cu privire la această situație.Societate poate oferi Clientului un produs de o calitate şi preţ echivalente cu cel solicitat, în cazul în care produsul iniţial solicitat nu este disponibil, numai după informarea prealabilă și cu acordul Clientului.
Costurile de transport și manipulare nu sunt incluse în prețurile Produselor si Serviciilor prezentate pe Site. La plasarea unei comenzi pe Site, Clientul are posibilitatea de a utiliza un instrument pentru a determina costurile de transport și de manipulare care se aplică Comanzii, precum și suma exactă a acesteia.
În cazul în care Produsele si Serviciile nu pot fi livrate de către Societate sau de către orice alt terț desemnat de Societatea din cauza absenței Clientului la adresa indicată de către acesta pentru livrarea Produselor si Serviciilor, Clientul va suporta costul total al livrărilor ulterioare a Produselor si Serviciilor catre Client.
Livrarea electrocasnicelor mari incorporabile sau neincorporabile:
- Este gratuită pe tot teritoriul României,
- Se realizează de către o companie specializată, până în casa dumneavoastră. Aceasta va asigura personalul necesar descărcării și manipulării acestora,
- Verificați starea exterioară a ambalajelor și dacă este cazul cereți deschiderea acestora, pentru a constata eventualele deformări datorate transportului sau livrării și înștiințați Miele despre acestea în acel moment.
Livrarea aspiratoarelor, accesoriilor și consumabilelor:
- Livrarea se efectuează prin intermediul unei firme de curierat.
- Livrarea este gratuită pentru comenzile având o valoare de peste 1000 lei.
- Lipsa stocului şi a eventualelor intârzieri va fi comunicată.
- Pentru comenzi sub 1000 lei, tariful este afişat pe site în momentul plasării comezii.
Punerea în funcțiune
- Este gratuita în cazul achiziției a minim patru produse. Cotația acesteia vă va fi comunicată,
- Pentru mașinile de spălat rufe și vase este necesar să existe în locația respectivă robinet de alimentare cu apă rece și/sau caldă (variantele cu alimentare duală) de ¾ și țeava scurgere fi de 32 mm,
- Decupaje și dimensiuni încastrare sunt disponibile online sau la cerere, pentru a fi respectate de executantul mobilierului,
- Pentru produsele care funcționează cu gaz este necesară o alimentare standard, la care să fie conectat un regulator de presiune pentru 20 bari,
- Reglarea mașinilor de vase se face numai după montajul blatului,
- Frigiderele cu Ice Maker sau alte produse cu conectare la apă folosesc un robinet de alimentare cu apă de ¾,
- Nu asigurăm intervenții asupra instalației electrice sau gaz precum nu asigurăm montajul hotelor (implică străpungeri etc),
- Produsele pot fi ambalate sau poziționate în mobilier, în ambalajul original se vor găsi la montaj toate accesoriile standard furnizate.
Toate Produsele și Serviciile furnizate de Societate Clientului vor rămâne proprietatea Societăţii până la plata integrală de către Client a Produselor şi Serviciilor, şi până la rezolvarea tuturor pretenţiilor care ar putea rezulta în urma desfăşurării relaţiilor contractuale.
Închide
Conform legislației în vigoare, Clientul are dreptul sa notifice in scris renunțarea la Comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la primirea produsului, sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea Contractului. În cazul în care Clientul îşi exercită acest drept, acestuia îi revine obligaţia de a suporta cheltuielile directe de returnare a Produselor şi Serviciilor.
În cazul produselor returnate al căror ambalaj este deteriorat sau incomplet, produselor care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, care nu prezintă accesorii complete sau certificat de garanţie, Societatea își rezervă dreptul de a decide dacă va accepta Produsele şi Serviciile returnate, sau daca va va reţine un procent din valoarea Produselor si Serviciilor pentru acoperirea prejudiciului suferit valoare care se va comunica Clientului în scris, după evaluarea de către Societate a daunelor provocate Produselor si Serviciilor returnate.
Atunci când Clientul își exercită dreptul legal de a returna Produsele şi Serviciile, Societatea va rambursa suma de bani plătită de către Client, în termen de 30 (treizeci) de zile de la data returnării de către Client a Produselor şi Serviciilor.
Toate Produsele și Serviciile comercializate pe Site beneficiază de garanție, în deplină conformitate cu legislația românească în vigoare și cu politicile comercială a producătorului. Toate Produsele și Serviciile prezentate pe Site sunt noi, în ambalajele lor originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător.
În situaţia în care la ulterior livrării, Clientul observă lipsa certificatului de garanție aferent Produselor şi Serviciilor comandate, Clientul trebuie să notifice acest aspect Societăţii, în termen de 48 (patruzecisiopt) de ore de la data primirii produselor, prin e-mail la următoarea adresă info@miele.ro. Orice notificare ulterioară nu va fi luată în considerare de către Societate.
Societate nu poate fi considerată responsabilă pentru orice prejudiciu, în cazul în care acesta este cauzată de nerespectarea Termenilor si Condiţiilor şi/sau a Contractului, precum și a altor instrucțiuni menţionate pe Site.
De asemenea, Societate nu este responsabilă pentru daunele cauzate de funcționarea necorespunzătoare a Site-ului, precum și pentru cele care rezultă din incapacitatea de a accesa anumite link-uri disponibile pe Site.
Societate nu este responsabilă pentru daunele de orice fel care ar putea fi suferite de Client sau de o terță parte, ca urmare a îndeplinirii de către Societate a oricărei dintre obligațiile care îi revin în temeiul Contractului, precum nici pentru pagubele rezultate din utilizarea Produselor și Serviciilor după livrarea acestora, și, în special, pentru pierderea de produse.
Societatea își rezervă dreptul de a aduce modificări Site - ului, politicilor acestui Site, precum și acestor Termeni și Condiții, în orice moment. Dacă oricare dintre aceste clauze va fi considerată invalidă, nulă sau inaplicabilă din orice motiv, această condiție va fi considerată în mod independent și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte condiţii.
Acești Termeni și Condiții sunt guvernaţi de și vor fi interpretati în conformitate cu legile din România. Eventualele litigii apărute între Societate şi Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente din România, București.
BRD Finance își rezervă dreptul de a refuza cererea de credit în cazul în care datele cuprinse în documentele solicitate la încheierea contractului de credit sunt diferite de cele declarate la momentul introducerii cererii de credit, precum și în cazul în care nu sunt îndeplinite criteriile de eligibilitate pentru acordarea creditului solicitat. Completarea și semnarea prezentului formular de către solicitant nu determină automat obligativitatea acestuia de încheiere a contractului de credit. Solicitantul are posibilitatea de a consulta Registrul de evidență a prelucrărilor de datecu caracter personal. Furnizarea tuturor datelor menționate în prezentul formular este obligatorie, iar refuzul de a le furniza poate avea drept consecință neacordarea creditului solicitat. Subsemnatul îmi exprim consimțământul ca BRD Finance IFN S.A. să prelucreze în evidențele proprii informațiile declarate prin prezentul formular și pe cele menționate în documentele ce constituie dosarul de credit, precum și datele înregistrate pe numele meu la SC Biroul de Credit S.A., Centrala Riscului de Credit (dacă este cazul) sau în alte sisteme de evidență de tipul birourilor de credit, în vederea stabilirii deciziei de a acorda sau de a refuza creditul solicitat, cât și pentru analize statistice și de marketing. Sunt de acord ca BRD Finance IFN S.A. să transmită către SC Biroul de Credit S.A., persoană juridică română, cu sediul în București, Str. Sf. Vineri, nr. 29, sector 3, către Centrala Riscului de Credit (dacă este cazul) și către alte sisteme de evidență de tipul birourilor de credit, în vederea prelucrării și consultării ori de câte ori este necesar, de către orice participant (instituții de credit, instituții financiare, companii de asigurări, alte instituții), în scopul inițierii sau derulării unei relații contractuale cu respectivul participant, următoarele informații: datele de identificare; informațiile referitoare la întârzierile la plată a obligațiilor; informațiile de natură a contribui la evaluarea gradului de îndatorare și a bonității mele; informațiile neconcordante, rezultate din documentele prezentate la data solicitării creditului, din culpa mea; date referitoare la fraudulenți. Declar că am fost informat cu privire la drepturile ce îmi sunt conferite de lege în calitatea mea de persoană vizată, și anume: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a mă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal sau justiției pentru apărarea drepturilor garantate de legea 677/2001. Am fost informat cu privire la dreptul meu de a mă opune oricând, fără justificare, prelucrării în scop de marketing direct a datelor mele cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate printr-o cerere scrisă, datată și semnată, transmisă către BRD Finance IFN S.A. la adresa de contact prevăzută în prezentul formular.
BRD Finance IFN S.A. va prelucra datele menționate în prezentul formular pe toată durata contractului de credit solicitat și pe o perioadă de zece ani de la data rambursării integrale a creditului, dacă solicitantul nu și-a exercitat anterior dreptul de opoziție. Ulterior încheierii operațiunilor de prelucrare a datelor personale, dacă solicitantul nu și-a exercitat dreptul de opoziție, aceste date vor fi arhivate de către BRD Finance pe durata de timp prevăzută în legislația în vigoare.De asemenea, solicit în mod expres să fiu informat cu privire la aprobarea sau neaprobarea creditului, indiferent de cauza care a determinat neacordarea creditului, prin oricare dintre următoarele mijloace de comunicare: SMS, e-mail, apel telefonic.
Prin semnarea prezentului formular, sunt de acord ca BRD-Groupe Société Générale să transmită informații de natura secretului bancar în sensul Ordonanței de Urgență nr. 99/2006, către membrii Grupului Société Générale și sunt de acord ca BRD Finance IFN S.A. să utilizeze aceste informații primite de la BRD-Groupe Société Générale la analiza efectuată în scopul acordării creditului. Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul Penal privind falsul în declarații că toate informațiile din prezentul formular sunt reale, exacte și complete. Sunt de acord ca BRD Finance IFN S.A. să efectueze orice verificare pe care o consideră necesară.
Prin bifa căsuței din cadrul formularului de solicitare, echivalentul completării și semnării termenilor și condițiilor, declar că am citit, înțeles și sunt de acord cu TERMENII ŞI CONDIȚIILE enunțate mai sus. Drepturile și obligațiile mele și ale BRD Finance IFN S.A. prevăzute de prezentul document vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea română.